Studentrum före och in the making

Halloj! Nu har jag varit nere en sväng i Lund och hämtatbut nycklar samt börjat möblera i mitt studentrum. Är sen i tisdags tillbaka i Stockholm då terminen inte riktigt är slut ännu men om precis en vecka lär jag väl börja göra mig redo för en första natt i mitt nya hem. 
Var inget jätteroligt ställe när jag först kom dit men efter lite möbler började komma upp fick det en helt ny känsla. 
Dessutom fräschade vi upp garderoben som såg så tråkig ut med hjälp av lite tyg! 
Är bara alla persoliga saker kvar nu, har dessutom också fixat några av böckerna jag kommer behöva till första delkursen. Thank God för campusbokhandeln! 


Före: tråkigt! Garderoben mosade ja ta bild på men ni kan ju tänka er.


Under konstruktion: lägger upp fler bilder med bättre ljus om ca en vecka då när allt är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0